Lumanare parfumata sticla Shiny Happy Purple
- Greutate:0.200 Kg
Înlocuire Produs
Vă rugăm să returnaţi produsele defecte pentru înlocuire sau de restituirea banilor. Dacă doriţi să returnaţi un articol, va trebui să furnizaţi seria produsului (dacă este cazul), adresa de expediere pentru returnare şi un număr de telefon la care puteți fi contactat.
Întrebări frecvente
Cum se procedeaza cu comenzile?
Cum platesc si cum se face livrarea?
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
· poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
· poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
· poti primi informatii personalizate in functie de listele tale de lectura si de cumparaturi de pe www.feguro-cosmetice.ro;
· esti invitat la evenimentele off-line organizate de magazinul nostru.
In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Creaza cont” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.
Ce se intampla cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.
Prin intermediul magazinului poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.
Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu. Acolo poti:
· modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
· vizualiza costul produselor alese;
· scoate un produs din cos (apasand pe butonul rosu „sterge”).
In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).
Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0372 707 707 sau 0722 501 601 , de luni pana vineri, intre 08:30-18:30, iar sambata si duminica intre 08:30-16:00
Cum se procedeaza cu comenzile?
Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora – de exemplu produsele din categoria fashion necesita o perioada mai lunga de timp pentru procesare fata de alte categorii. Pentru evitarea oricarui dubiu urmatoarele produse sunt procesate in urmatoarele intervale:
- produse comandate pana in ora 16 vor fi prelucrate in ziua respectiva;
- produse dcomandate dupa ora 16 vor fi prelucrate in ziua urmatoare;
Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.
Care este valoarea minima pentru care pot comanda?
Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb magazinul nostru isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.
Daca pretul afisat este diferit de pretul real?
Preturile produselor de pe site-ul nostru sunt exprimate in lei, includ TVA si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.
Cum platesc si cum se face livrarea?
Pentru produsele achizitionate pe feguro-cosmetice.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
· plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid sau ridicarea personala de la unul din punctele de ridicare disponibile in pagina de finalizare a comenzii.
Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;
· plata online prin card bancar sau cont Plati Online, indiferent de modalitatea de livrare aleasa
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Sysmed Srl.
Anularea tranzactiei
Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia. Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Sysmed Srl cu sediul in Str. Soimarestilor Nr. 31, Sector 1, Bucuresti, si punct de lucru in Str. Soimarestilor, Nr. 24, Sector 1, Bucuresti in contul indicat de tine. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.
Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.
Destinatie | Plasare comanda | Livrare comanda | |
Curier rapid | Bucuresti
Romania
Bucuresti si Romania
| Luni – Vineri (comenzi plasate pana in ora 16:00) | ziua urmatoare (24h) |
Luni – Vineri (comenzi plasate dupa ora 16:00) | 1-2 zile (48h) | ||
Vineri, dupa ora 16.00 si weekend | Marti |
Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.
Tarifele NU includ taxa de ramburs. La efectuarea unor produse retur, transportul va fi platit de catre client.