Tonic facial iluminator reimprospatare si calmare Eternal Glow Organique, 200 ml
- Greutate:0.200 Kg
Tonic facial iluminator, reimprospatare si calmare Eternal Glow Organique, 200 ml
- reiprospatare, calmare -
Lotiune tonica faciala, revigoranta, delicata Eternal Glow, care improspateaza si calmeaza pielea, finalizeaza etapa de curatare minutioasa a pielii si o pregateste
pentru ingrijire ulterioara. Tonicul elimina senzatia de disconfort dupa indepartarea machiajului si restabileste pH-ul adecvat al pielii. Ingredientele active
armonios selectate, calmeaza si asigura aspectul unui ten proaspat si radiant.
Ingrediente active: extract de flori din portelan, aloe vera, pantenol, glicerina din plante.
Extractul din flori de portelan utilizat in produsele noastre cosmetice, imbunatateste hidratarea, lumineaza, straluceste in mod natural, uniformizeaza culoarea, si amplifica efectul de „piele de portelan” radianta. Datorita continutului ridicat de flavonoide, are si un puternic efect antioxidant.
Pentru a oferi pielii tale o stralucire naturala, completeaza tonicul facial cu celelalte produse Eternal Glow Therapy: emulsia demachianta faciala, crema, serul si
masca pentru fata, creand un tratament exclusiv, iluminator.
Caracteristici:
- formula usoara revigoranta
- ingrediente active calmante
- aroma delicata asemanatoare unui parfum scump
- compozitia nu contine alergeni
- performante ridicate ale produsului
- aplicare usoara
- nu contine ingrediente de origine animala
- contine 92% ingrediente de origine naturala.
Utilizare: Stergeti pielea curatata cu un tampon umezit cu Tonicul facial Eternal Glow.
Rezultatele utilizarii lotiunii tonice Eternal Glow:
- refacerea pH-ului natural
- restabilirea sentimentului de confort dup indepartarea machiajului
- reimprospatarea tenului
- calmarea iritatiilor
- pregatirea pentru tratamentele ulterioare.
Eternal Glow este o linie exclusivista, iluminatoare, recomandata pentru ingrijirea tuturor tipurilor de ten, in special cel obosit si tern. Formulele produselor
Eternal Glow sunt foarte usoare, delicate, aromate si incredibil de placute la utilizare. Cu o utilizare regulata, ele imbunatatesc in mod natural frumusetea tenului, oferind un aspect sanatos, indiferent de varsta. Ingredientele active, selectionate cu grija, incluzand extractul din pretioasa si nobila floare de portelan, vor oferi tenului tau hidratare, naturalete, radiere, fara a folosi un fond de ten sau un evidentiator. Aroma, foarte subtila, combina bergamota revigoranta cu petalele de trandafir dulce, iasomie si iris, iar notele lor delicate, sunt evidentiate cu arome calde de mosc, cedru si chihlimbar. Compozitia nu contine alergeni. Gama nu contine ingrediente de origine animala, astfel ca este recomandata vegetarienilor si veganilor.
Apa este principala si cea mai importanta componenta a produselor cosmetice. Eternal Glow are la baza apa alcalina, care sustine bunastarea si sanatatea pielii.
"INSPIRATE DE NATURA" - produsele cosmetice marcate cu acest semn nu contin parabeni, PEG, SLS, parafina, petrolatum, siliconi, donatori de formaldehida si etanolamine.
Terapia pentru iluminarea tenului Eternal Glow pas cu pas:
Pasul 1: Curata-ti tenul folosind Emulsia demachianta Eternal Glow Organique
Pasul 2: Aplica un exfoliant facial corespunzator pentru pielea ta, apoi clateste bine. In functie de starea pielii tale acest pas poate fi repetat de 1-2 ori pe
saptamana.
Pasul 3: Sterge tenul cu un disc demachiant din bumbac umezit cu Lotiunea tonica Eternal Glow Organique.
Pasul 4: Aplica Masca faciala Eternal Glow Organique pe tenul curat si distribuie uniform. Lasa sa actioneze aproximativ 20 de minute. Masca devine transparenta odata ce a fost absorbita de piele. Clateste usor cu apa calda si eventual sterge-ti pielea cu Lotiunea tonica Eternal Glow Organique.
Pasul 5: In functie de ora din zi, aplica elixirul sau crema Eternal Glow pe pielea fetei si a gatului - dimineata Crema faciala Eternal Glow, seara Serul facial Eternal Glow, simplu sau combinat cu Crema faciala Eternal Glow.
Prezentare: 200 ml
Înlocuire Produs
Vă rugăm să returnaţi produsele defecte pentru înlocuire sau de restituirea banilor. Dacă doriţi să returnaţi un articol, va trebui să furnizaţi seria produsului (dacă este cazul), adresa de expediere pentru returnare şi un număr de telefon la care puteți fi contactat.
Întrebări frecvente
Cum se procedeaza cu comenzile?
Cum platesc si cum se face livrarea?
Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:
· poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
· poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
· poti primi informatii personalizate in functie de listele tale de lectura si de cumparaturi de pe www.feguro-cosmetice.ro;
· esti invitat la evenimentele off-line organizate de magazinul nostru.
In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Creaza cont” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare.
Ce se intampla cu datele mele personale?
Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.
Prin intermediul magazinului poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi.
Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu. Acolo poti:
· modifica cantitatea fiecarui produs comandat;
· vizualiza costul produselor alese;
· scoate un produs din cos (apasand pe butonul rosu „sterge”).
In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).
Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este 0372 707 707 sau 0722 501 601 , de luni pana vineri, intre 08:30-18:30, iar sambata si duminica intre 08:30-16:00
Cum se procedeaza cu comenzile?
Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora – de exemplu produsele din categoria fashion necesita o perioada mai lunga de timp pentru procesare fata de alte categorii. Pentru evitarea oricarui dubiu urmatoarele produse sunt procesate in urmatoarele intervale:
- produse comandate pana in ora 16 vor fi prelucrate in ziua respectiva;
- produse dcomandate dupa ora 16 vor fi prelucrate in ziua urmatoare;
Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, exista totusi posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.
Care este valoarea minima pentru care pot comanda?
Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb magazinul nostru isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.
Daca pretul afisat este diferit de pretul real?
Preturile produselor de pe site-ul nostru sunt exprimate in lei, includ TVA si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.
Cum platesc si cum se face livrarea?
Pentru produsele achizitionate pe feguro-cosmetice.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
· plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid sau ridicarea personala de la unul din punctele de ridicare disponibile in pagina de finalizare a comenzii.
Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;
· plata online prin card bancar sau cont Plati Online, indiferent de modalitatea de livrare aleasa
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele Sysmed Srl.
Anularea tranzactiei
Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia. Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Sysmed Srl cu sediul in Str. Soimarestilor Nr. 31, Sector 1, Bucuresti, si punct de lucru in Str. Soimarestilor, Nr. 24, Sector 1, Bucuresti in contul indicat de tine. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.
Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.
Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.
Destinatie | Plasare comanda | Livrare comanda | |
Curier rapid | Bucuresti
Romania
Bucuresti si Romania
| Luni – Vineri (comenzi plasate pana in ora 16:00) | ziua urmatoare (24h) |
Luni – Vineri (comenzi plasate dupa ora 16:00) | 1-2 zile (48h) | ||
Vineri, dupa ora 16.00 si weekend | Marti |
Valorile afisate includ tva. Aceasta taxa de livrare se va adauga la valoarea comenzii, astfel incat pretul achitat la curier pentru a intra in posesia pachetului va reprezenta costul comenzii, plus taxele de livrare.
Tarifele NU includ taxa de ramburs. La efectuarea unor produse retur, transportul va fi platit de catre client.